تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی اراضی کشاورزی تا پایان کار دولت سیزدهم سنددار می‌شود، گفت: سند دار کردن اراضی کشاورزی برای کشاورزان قدرت ایجاد می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صیانت از اراضی کشاورزی با بسیج تمام نهادهای متولی مورد تاکید سازمان امور اراضی کشور بوده و عنوان می‌شود باید با تمام توان از اراضی کشاورزی مرغوب محافظت شود.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی قصد دارد تمام تلاش خود را برای لغو قوانین تصویب شده در خصوص اصلاحات قضائی به کار بگیرد؛ اقدامی که می تواند موج جدید درگیری ها در اراضی اشغالی را در پی داشته باشد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کل اراضی باقیمانده تحت اشغال این رژیم، تاکید ورزید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
سیاست شرق‌گرایی یک‌سویه و غرب‌ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی بدون توجه به الزامات ژئوپلیتیکی ایران خسارت غیرقابل جبرانی را به منافع کشور وارد ساخته و هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌نمایند.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در ۱۴ استان کشور دعوت میکند.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
دولت آمریکا، مدعی شد که تمامی انواع حمایت‌های مالی از پروژه‌های علمی و تکنولوژی در شهرک‌های صهیونیستی را متوقف نموده است.
به خاطر سیداحمد مدنی رسید که یک روستا با اراضی آبی مرغوب، خریداری کند و تمام شرب و مشارب و قنوات و زمین‌های بایر و دایر و تمامی مایتعلق و درآمد حاصل از مزارع را وقف امامزادگانی نماید که برخاک حاصلخیز قریه کند سفید آرمیده‌اند، که نه بخشند و نه فروشند و مرهون نسازند و از سه سال بیشتر اجاره ندهند.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
آمریکا اعلام کرده که از مبارزه اوکراین برای بازگرداندن تمام اراضی خود در مرزهای شناخته شده بین المللی حمایت می کند.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه گفت: «در صورت حمله اوکراین به کریمه، خبری از مذاکره نخواهد بود، بلکه حمله متقابل و قاطع در کار خواهد بود. در این صورت، تمام اراضی تحت کنترل کی‌یف در آتش خواهد سوخت.»
شنبه‌های اعتراضی در اراضی اشغالی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل به یک کابوس تمام عیار تبدیل شده است. معترضان اسرائیلی از جناح اپوزیسیون اسرائیل و حتی افرادی که به نتانیاهو و ائتلاف همراه با دولت وی رای داده اند، معتقدند که دولت جدید رژیم اسرائیل عملا در حال سوءاستفاده از موقعیت سیاسی خود برای قبضه کامل قدرت و ایجاد دیکتاتوری در اراضی اشغالی است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با همتای آذربایجانی خود تاکید کرد: حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه برای ما مهم است و ایران همواره از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور،با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین در تمامی استان‌ها تا پایان سال، حذف امضای طلایی و کاهش فساد در مورد زمین را از جمله مزایای این طرح دانست.
رزمری دی‌کارلو گفت که سازمان ملل به طور کامل به حاکمیت، وحدت، استقلال و تمامیت ارضی اوکراین متعهد است و از روسیه خواست که طبق قوانین بین‌المللی به قوانین اوکراین در سرزمین‌هایی که تحت کنترل گرفته احترام بگذارد.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت باور دارد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌تواند از تسلیحات هسته‌ای استفاده کند. پوتین پیشتر گفته بود که روسیه از تمام ابزار‌های در دسترس خودش برای دفاع از اراضی روسیه استفاده خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین گفت: به حملات روسیه در تمام مناطق اوکراین پاسخ می دهیم و کل اراضی خود را آزاد خواهیم کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که اتخاذ تدابیر مربوط به دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی حق چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ